Regulamin

1. Dane adresowe i kontaktowe

Sprzedaż produktów za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.tabliczkinagrobkowe.pl realizuje Sandra Kosiba, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą CUCUDO Sandra Kosiba, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7773252345, ul. Jeziorna 4, 64-542 Bytyń.

Kontakt ze Sprzedawcą: tabliczkinagrobkowe@cucudo.pl

2. Definicje

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje zamówienia w sklepie internetowym, którego ten dotyczy.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Regulamin – niniejszy dokument sklepu internetowego.
Sklep internetowy (dalej: Sklep) – prowadzony przez Sprzedawcę serwis internetowy dostępny pod adresem tabliczkinagrobkowe.pl, za pośrednictwem którego Klient może dokonać transakcji kupna produktów.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego w formie elektronicznej, określające jednoznacznie rodzaj i ilość towarów, rodzaj i miejsce dostawy, zmierzające jednoznacznie do zawarcia umowy sprzedaży.
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.

3. Postanowienia wprowadzające

W Sklepie Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną. Za pośrednictwem Sklepu Klient może dokonywać zakupu produktów opublikowanych w Sklepie poprzez złożenie zamówienia.
Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży, którą Klient zawiera w Sklepie. Umowa zawierana jest pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Umowy zawierane są w języku polskim.
Wszystkie ceny produktów podane na witrynie Sklepu są cenami brutto. Większość produktów jest wykonywana indywidualnie na zamówienie. Dopuszcza się również sprzedaż produktów nowych. Obie grupy produktów są w opakowaniach wskazanych przez Sprzedawcę lub producenta.

4. Obsługa płatności

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

5. Formy płatności

Dostępne formy płatności: karty płatnicze Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro oraz płatności ekspresowe.

6. Czas realizacji

W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

7. Przebieg procesu zamówienia

Klient może złożyć zamówienie w dowolny z poniższych sposobów:

Zamówienia poprzez stronę internetową oraz drogą mailową można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest podjąć następujące kroki:

  • Wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka”. Dodatkowo w przypadku produktu spersonalizowanego utworzyć projekt lub podać niezbędne do jego utworzenia dane.
  • Poprzez uruchomienie linku ukrytego pod guzikiem „Dodaj do koszyka” wybrany towar w żądanej ilości umieszczany jest w wirtualnym koszyku. Klient nadal może edytować oraz sprawdzić jego zawartość czy ilość produktów aż do momentu uruchomienia linku ukrytego pod guzikiem „Przejdź do kasy”. Dopuszcza się, że Klient nie będzie widział konfiguracji produktu w koszyku, jednak zostanie ona ujęta w procesie realizacji.
  • W składanym zamówieniu Klient wskazuje adres, na jaki ma być dostarczony towar, dokonuje wyboru sposobu dostawy oraz formy płatności oraz podaje swoje dane kontaktowe, w tym numer telefonu i adres e-mail.
  • Klient może skorzystać z opcji zarejestrowania się w Sklepie i zapamiętania jego danych przez system, w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia. Jest to możliwe na dwa sposoby:
    • wybranie zakładki „zarejestruj się”, a następnie podanie loginu i hasła niezbędnych do uzyskania dostępu do konta. Loginem jest adres e-mail. Hasło ustala Klient, Sprzedawca go nie zna – Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy;
    • zaznaczenie opcji „Utwórz konto” podczas składania zamówienia i podanie adresu e-mail oraz hasła.
  • Zamówienie zostaje złożone w momencie uruchomienia linku ukrytego pod polem „Kupuję i płacę”.

W przypadku, gdy podane przez Klienta dane nie są kompletne albo rzetelność danych budzi wątpliwości, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem. Do czasu wyjaśnienia wątpliwości lub ustalenia kompletnych danych, Sprzedawca może wstrzymać realizację zamówienia. Jeżeli kontakt z Klientem nie będzie możliwy lub wątpliwości nie zostaną wyjaśnione, Sprzedawca ma prawo do anulowania zamówienia.

Po złożeniu przez Klienta pełnego oświadczenia woli otrzyma on potwierdzenie zamówienia w formie e-maila – co jednocześnie stanowi przyjęcie zamówienia do realizacji. Potwierdzenie wysyłane jest w terminie 1 dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia. Umowa z Klientem zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę. Jeżeli realizacja zamówienia nie jest możliwa z powodu niedostępności produktu, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym Klienta, a w razie uiszczenia ceny – zwróci otrzymaną kwotę.

Do zamówionego towaru dołączany jest dowód potwierdzający dokonanie zakupu. Z wyłączeniem sytuacji, w której Klient żąda faktury – w takim przypadku Sprzedawca niezwłocznie, w ciągu 2 dni roboczych po skutecznym doręczeniu zamówienia do Klienta, wysyła mailowo fakturę VAT.

Więcej informacji Klient znajdzie na podstronie „Realizacja”. Informacje zawarte na podstronie mają wyłącznie charakter informacyjny.

8. Koszty i termin wysyłki

Towar wysyłany jest pod adres wskazany w zamówieniu lub podany telefonicznie albo drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym zamówieniu, które uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
Towar dostarczany jest za pomocą firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie Sprzedawcy.
Koszt dostawy towaru ponosi Klient. Koszt jest przedstawiany Klientowi w trakcie składania zamówienia i zależy od wybranego sposobu dostawy, metody płatności oraz wagi i objętości produktów.

Dostępne formy dostawy:

  • Przesyłka kurierska – 14,99 zł brutto
  • Paczkomaty – 11,07 zł brutto

9. Ceny towarów i płatności

Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto i nie zawierają kosztów wysyłki.
Ceną wiążącą i ostateczną jest cena podana przy danym towarze na stronie Sklepu w chwili składania zamówienia przez Klienta.
Sprzedawca ma prawo do dokonywania zmian cen towarów oraz do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wyprzedaży, których zasady zostaną przedstawione na stronie w sposób jasny i zrozumiały.
Informacja o całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest po wyborze formy dostawy i formy płatności w formularzu zamówienia.
Dostępne formy płatności: przelew bankowy tradycyjny, system PayU oraz płatność przy odbiorze towaru.
Więcej informacji Klient znajdzie na podstronie „Płatności” – informacje mają wyłącznie charakter informacyjny.

10. Zwroty

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

11. Odstąpienie od umowy

Klient dokonujący zakupu poza siedzibą Sprzedawcy może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem ust. 10 poniżej.
Termin 14 dni rozpoczyna się od dnia objęcia rzeczy w posiadanie, a w przypadku zamówienia obejmującego wiele rzeczy dostarczanych osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
Odstąpienia dokonuje się, składając Sprzedawcy oświadczenie na adres: CUCUDO Sandra Kosiba, ul. Jeziorna 4, 64-542 Bytyń lub na adres e-mail: tabliczkinagrobkowe@cucudo.pl. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014.827 ze zm.).
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
W razie odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą.
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta oraz zwracanej rzeczy, zwróci Konsumentowi płatność tym samym sposobem, jakiego użył Konsument.
Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Uwzględnia się rzeczywistą datę nadania.
Koszty odesłania rzeczy ponosi kupujący.
Jeżeli Konsument odstąpił od umowy przed wydaniem mu towaru, a przesyłka została już nadana, Sprzedawca ma prawo pomniejszyć zwrot o koszt dostawy.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  • na rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji Konsumenta lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • na rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia;
  • na rzecz dostarczaną w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względów ochrony zdrowia lub higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • na rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • zawartych w drodze aukcji publicznej.

Przypadki, w których nie przysługuje prawo do odstąpienia, są rozpatrywane indywidualnie.
Więcej informacji Klient znajdzie na podstronie „Zwroty i reklamacje” – informacje mają wyłącznie charakter informacyjny.

12. Reklamacje

Umową sprzedaży objęte są nowe produkty.
Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
W przypadku wystąpienia wady towaru Klient ma prawo do reklamacji na podstawie przepisów o rękojmi w Kodeksie cywilnym.
Reklamację należy zgłosić pisemnie lub mailowo na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Sprzedawcy. Koszt wysyłki pokrywa Klient.
Szczegółowy proces reklamacji określają odpowiednie przepisy prawa polskiego.
Więcej informacji Klient znajdzie na podstronie „Zwroty i reklamacje” – informacje mają wyłącznie charakter informacyjny.

13. Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klientów Sklepu w związku z zakupami jest Sprzedawca: Sandra Kosiba, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą CUCUDO Sandra Kosiba, NIP 7773252345, ul. Jeziorna 4, 64-542 Bytyń.
Przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. (RODO) oraz przepisami krajowymi.
Dane osobowe Klienta są przetwarzane w celu realizacji umowy sprzedaży – art. 6 ust. 1 lit. b RODO, a w zakresie rozliczeń – art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli Klient wyrazi zgodę – również w celu marketingowym – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Dane mogą być udostępniane podmiotom partnerskim (np. hostingodawcy, przewoźnikom) w celu realizacji zamówienia i reklamacji.
Okresy przechowywania: realizacja – 3 miesiące, rękojmia – 6 miesięcy, marketing – do odwołania.
Prawa Klienta: dostęp, sprostowanie, usunięcie, ograniczenie, przenoszenie danych, sprzeciw, cofnięcie zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania sprzed cofnięcia.
Skargę można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży.

14. Postanowienia końcowe

W przypadku zmiany treści Regulaminu Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie korespondencją e-mail.
Jeżeli od ostatniego logowania Regulamin uległ zmianie, Klient może go zaakceptować lub odrzucić. Brak akceptacji uniemożliwia dokonywanie zakupów w Sklepie.
Klientowi, który nie akceptuje zmian, przysługuje prawo usunięcia konta w każdym czasie.
Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są według dotychczasowych postanowień.
W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i innych obowiązujących przepisów prawa.
Spory wynikające ze stosowania Regulaminu i wykonywania umów między Sprzedawcą a Klientami będą rozpatrywane przez sąd powszechny właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej.
Wszelkie zmiany postanowień umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Shopping Cart
Scroll to Top